دل بوسکه: کاسیاس؟ اگر بچه ها اشتباه می کنند،باید آنها را بخشید

دل بوسکه: کاسیاس؟ اگر بچه ها اشتباه می کنند،باید آنها را بخشید

بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی به دفاع از ایکر کاسیاس ، دروازه بان تیمش که این روزها مورد بی مهری ژوزه مورینیو قرار گرفته و درنتیجه تبدیل به دروازه بان ذخیره تیم مادریدی گشته، برخاسته و به این نکته اشاره کرده که کاسیاس در رقابت های جام کنفدراسیون ها ماتادورها را همراهی خواهد کرد.

درحالی که حدود یک ماه دیگر تا آغاز رقابت های جام کنفدراسیون ها باقی است، بیسنته دل بوسکه در صحبت هایی گفته:« نام کاسیاس در لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی اسپانیا برای شرکت در جام کنفدراسیون های برزیل قرار خواهد گرفت.»

البته او دراین باره که آیا کاسیاس دروازه بان اصلی ماتادورها خواهد بود یا خیر، توضیحی نداده وگفته:«باید  به کارنامه ورزشی کاسیاس و 143 بازی ملی ای که انجام داده، احترام بگذاریم. باید ببینیم که آیا او درون دروازه تیم قرار می گیرد یا یکی دیگر از هم تیمی هایش این کار را انجام می دهدولی آنچه قطعی است، این است که نام کاسیاس درلیست 23 نفره قرار دارد.»

سرمربی ماتادورها درکنفرانس های فوتبالی ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا در قاهره ترتیب داده شده بود، در پاسخ به سوالاتی درمورد اوضاع کاسیاس در رئال مادرید گفت:« ایکر پسر رئال مادرید است. او پسری است که در باشگاه رشد کرده و هزینه ای برای باشگاه دربر نداشته. اگر بچه ای اشتباهی می کند، باید او را بخشید. اگر او مرتکب این اشتباه شده باشد.»

سرمربی تیم ملی اسپانیا درمورد آینده خودش روی نیمکت مربیگری ماتادورها ادامه داد:« تا بعد از برگزاری جام جهانی برزیل درمورد آینده ام تصمیمی نمی گیرم. الان باید به فکر صعود موفقیت آمیز به جام جهانی باشیم. در طول یک سال پیش رو زمان مناسبی برای فکر کردن به این ماجرا نخواهیم داشت ولی آنچه مشخص است این است که بعد از تیم ملی اسپانیا، دیگر به مربیگری نخواهم پرداخت. ولی سران فدراسیون فوتبال از من درخواست کرده اند تاباهمکاری با آنها به دنیای فوتبال متصل بمانم.»

آنخل ماریاویار،رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از دل بوسکه خواسته که تا پایان رقابت های یورو2016 هدایت این تیم را در دست داشته باشد واین پیشنهاد را بعد ازاتمام رقابت های مرحله گروهی جام جهانی 2014درماه سپتامبر به او ارائه خواهد کرد.

دل بوسکه گفته:« من می دانم که ویارجدای از هرنتیجه ای که درجام جهانی به دست بیاید، فراتر از جام جهانی 2014 روی من حساب باز کرده ولی باید ببینیم که اوضاع چطور خواهد بود.اگر به جام جهانی برسیم، باید دراین رقابت ها از عنوان قهرمانی ای که در آفریقای جنوبی به دست آوردیم دفاع کنیم و بعد از آن، در ماه های ژوئن و جولای 2014 درمورد اینده من در تیم ملی صحبت خواهیم کرد. زمان هست و عجله ای هم نداریم.»

سرمربی ماتادورها به این نکته اشاره کرد که بخشی از بازیکنانی که دریورو2012 به قهرمانی رسیدند را به جام کنفدراسیون ها خواهد برد:« ما بازیکنانی را که فصل خوب و سختی داشته اند را با خودمان به برزیل خواهیم برد.باید ببینیم که شرایط بازیکنان به چه ترتیب است و باید آنها را در بهترین شرایط قرار دهیم تا تمریناتشان را آغاز کنند.» دل بوسکه دربخش پایانی صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که روز جمعه برای تماشای فینال جام حذفی اسپانیا به ورزشگاه برنابئو خواهد رفت.او ادامه داد:« به علاوه قهرمانی بارسلونا در لالیگا را تبریک می گویم و به رئال مادرید و اتلتیکومادرید هم به خاطر فصل خوبی که پشت سرگذاشتند، تبریک می گویم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 ا 12:52 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.